Branding to rozpoznawalność, autentyczność i zaufanie klienta. Składają się na niego wszystkie elementy naszej identyfikacji wizualnej oraz długoterminowa strategia komunikacji. Branding bierze pod uwagę potrzeby naszego klienta i określa jak firma się pozycjonuje oraz jak chce być postrzegana.
Audyt
Branding nie może być zawieszony w próżni, dlatego podstawą jest określenie klienta Waszej firmy. Kiedy już wiemy do kogo chcemy mówić, określimy język, który będzie czytelny i skuteczny. Kolejny krok to audyt: sprawdzenie czy aktualne elementy wizualne i bezpośrednia komunikacja z klientem, czyli marketing, jest realizowana zgodnie ze stworzonymi wytycznymi.
Audyt
Branding nie może być zawieszony w próżni, dlatego podstawą jest określenie klienta Waszej firmy. Kiedy już wiemy do kogo chcemy mówić, określimy język, który będzie czytelny i skuteczny. Kolejny krok to audyt: sprawdzenie czy aktualne elementy wizualne i bezpośrednia komunikacja z klientem, czyli marketing, jest realizowana zgodnie ze stworzonymi wytycznymi.
Realizacja
Kolejny etap polega na stworzeniu brakujących elementów identyfikacji wizualnej lub poprawieniu starych tak, by były spójne i spełniały określone w etapie I wytyczne. Projektowanie logo, strony internetowej, dobór i unifikacja krojów pisma, stylu grafik, dobór języka komunikacji wizualnej i tekstowej. Oczywiście wszystko w ramach zakresu ustalonego w etapie pierwszym.
Wdrożenie
Realizacja wypracowanych założeń i dostarczenie wszystkich materiałów w ostatecznym kształcie. Możemy się tym zająć my, możemy pomóc wdrożyć branding do działu marketingu w Waszej firmie. Naszym celem jest świadomy i spójny komunikat na każdym poziomie komunikacji.
Wdrożenie
Realizacja wypracowanych założeń i dostarczenie wszystkich materiałów w ostatecznym kształcie. Możemy się tym zająć my, możemy pomóc wdrożyć branding do działu marketingu w Waszej firmie. Naszym celem jest świadomy i spójny komunikat na każdym poziomie komunikacji.
Chcesz porozmawiać o brandingu?
Zapraszamy na bezpłatną konsultację. W ciągu 30 minut porozmawiamy o możliwościach naszej współpracy: o Twoich potrzebach i oczekiwaniach, o Twoich dotychczasowych działaniach oraz o Twoich trudnościach i wątpliwościach. Spróbujemy ustalić możliwe kierunki i płaszczyzny naszej współpracy.