fbpx

Co mogę dla Ciebie zrobić w mediach społecznościowych?

ikona przedstawiająca profil na facebooku
fanpage na facebooku

Przede wszystkim Facebook to doskonałe narzędzie marketingowe. Pozwala wciąż być w kontakcie z klientami i nie dać o sobie zapomnieć. Dobrze, strategicznie prowadzony fanpage pozwala nie tylko podtrzymywać relację ale również powiekszać swoje zasięgi i grono klientów. Jednak, żeby spełniał swoje zadanie musi być prowadzony regularnie i w odpowiedni sposób.

ikona przedstawiająca profil na instagramie
fanpage na instagramie

Instagram hołduje zasadzie, że ludzie kupują oczami i daje w tym względzie duże pole do popisu. Odpowiednie zdjęcia/grafiki, polityka #-owa i determinacja to klucz do sukcesu. Warto korzystać z tego narzędzia chociażby po to aby budować świadomość marki i kreować swój wizerunek.

ikona przedstawiająca wszystkie media społecznościowe
inne social media

W zależności od specyfiki branży, czy grupy docelowej warto przyjrzeć się także innym mediom społecznościowym. Chociaż Facebook czy Instagram to zdecydowanie najpopularniejsze z nich, to moze się okazać, ze w konkretnej branży fajne efekty wypracuje dla nas Pinterest czy LinkedIn. W każdym z mediów społecznościowych to właśnie odpowiednia strategia wdrażana regularnie i z determinacją decyduje o sukcesie. 

ikona ilustrująca reklamy w mediach społecznościowych
social media ads

Reklamy w mediach społecznościowych to zdecydowana rewolucja marketingowa, w której reklama wyprzedza potrzebę konsumenta. Są cudowną alternatywą dla reklam w przeglądarce, które śledzą nas i nie dają nam spokoju mrugając z każdego zakamarka. Reklama w SM jet dyskretna a zarazem idealnie dopasowana do odbiorcy. Odpowiednio przygotowana i wdrożona to prawdziwa petarda!

Ale konkretnie!

Jakie czynności może obejmować nasza współpraca?
$

1. strategia

Każda idea potrzebuje strategii aby mogła stać się faktem. Wiem, że najtrudniejsze to ZACZĄĆ. Opracuję dostosowaną do Ciebie strategię przygotowania postów, która pomoże Ci usystematyzować swoje działania i mieć ich jasną wizję.

$

2. plan publikacji

Jest to kolejny krok. Dzięki planowi publikacji strategię wprowadzamy w życie, tzn. wiemy już którego dnia, co i o której oraz gdzie opublikować. Fajne, prawda? 

$

3. grafiki/zdjęcia

Mamy już strategię i plan. Aby formalności stało się zadość, a post był dobrze odebrany przez publiczność istnieje jeszcze jeden element: odpowiednie zdjęcie lub grafika. Ludzie to wzrokowcy! Aby przerwać scrollowanie musimy natrafić na coś interesującego. I właśnie od tego jest dobra grafika do posta. Idealnie, jeśli jest zgodna z wytycznymi identyfikacji wizualnej marki.

$

4. publikacja

Kiedy wszystkie powyższe elementy są już gotowe wystarczy zebrać je w całość i opublikować tam gdzie trzeba i kiedy trzeba i voila! Aby dotychczasowe nakłady pracy miały sens musimy mieć pewność, że nasze posty zostaną opublikowane wg. założonego planu.

$

5. komentarze i śledzenie aktywności

Post już jest opublikowany. Czy to koniec pracy? Można go tak zostawić, ale żeby budować relacje z odbiorcami wypadałoby śledzić ich aktywność, odpowiadać na komentarze, zachęcać w odpowiedni sposób do „udzielania się”. W ten sposób tworzy się dobrą atmosferę i poczucie znajomości, zaufania.

$

przygotowanie reklam

To już oddzielny temat. Znów zaczynamy od strategii. Znów potrzebna jest fajna grafika i przede wszystkim CEL oraz budżet. Jak już to wiemy możemy działać. Reklama może być prosta i opierać się na wbudowanym formularzu. Może być też częścią większej zautomatyzowanej strategii marketingowej połączonej ze stronami lądowania, listami mailingowymi, CRM i pixelem do remarketingu. 

$

monitorowanie reklam

Gotowa reklama, która już tam sobie śmiga w mediach społecznościowych wymaga systematycznego sprawdzania. Pewnie można ją sobie tak zostawić i niech hula! W niektórych przypadkach -z pewnością tak. Przy bardziej rozbudowanych reklamach warto jest śledzić wyniki, optymalizować w kierunku np. lepszego wykorzystrania budżetu.

Chcesz o tym pogadać?

Masz już pomysł? Potrzebujesz pomocy w realizacji?

W jaki sposób pracuję?

Do każdego projektu podchodzę indywidualnie. Nie mniej jednak, mam już wypracowany swój schemat działania, który jest świetną bazą startową do osiągnięcia każdego celu: czy to przy budowie strony internetowej czy też w pracy z mediami społecznościowymi.

Chcesz poznać moje portfolio?

Moje projekty, dzieła to moje dzieci! Każdy inny i każdy cudowny. Przygotowałam zestawienie wybranych projektów, nad którymi miałam okazję pracować. Są to tylko przykłady -to, jak będzie wyglądał efekt naszej współpracy zależy od Ciebie i Twoich potrzeb.

STRONY WWW

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

PORTFOLIO

Niebieskie logo Proszę na Stronę

JAK PRACUJĘ

KONTAKT

BLOG